Smutek Boga …

Czym jest grzech?

Jest świadomym i egoistycznym powiedzeniem Bogu: „nie potrzebuję Cie, jestem samowystarczalny i wiem najlepiej co jest dla mnie dobre, a Ty nie będziesz mi dyktował co mam robić, a czego nie robić”.

To powoduje smutek Boga – Ojca, Który widzi że się od Niego oddalam i wie, że istnieć bez Niego nie mogę, a jednocześnie widzi, że istnieć w Nim i przy Nim nie chcę.

Oddalając się od Boga – Ojca i Stworzyciela nie tylko Go lekceważę, ale stwarzam sam dla siebie piekło.

A piekło to właśnie istnienie bez Boga i bez miłości, wśród podobnych do mnie egoistów, cyników i samolubów. Jak można istnieć z dala od Źródła wszelkiego istnienia?

Autor: komory

Absolutely not important

Skomentuj

