Jezus mówi do Ciebie …

Do każdego z nas, do Ciebie i do mnie Jezus zwraca się z bardzo delikatną i osobistą propozycją, z zachętą i pocieszeniem:

„Pójdź za mną na pustynię a Ja będę do Ciebie mówił w ciszy. Najpierw musisz odpocząć od zgiełku i wyciszyć się. A wtedy odkryjesz trzy podstawowe prawdy twojego życia; o stworzonym przeze mnie świecie, o Mnie i o sobie samym. A Ja pomogę Ci przeorientować całe Twoje życie. Jesteś głęboko zraniony i tylko Ja mogę Cię uzdrowić i odnowić w Tobie dobro dziecka Bożego, ponieważ ja Cię stworzyłem dobrym. I tylko ja mogę przywrócić w Tobie to co dałem Ci na początku, tylko Ja mogę Cię stworzyć na nowo.”

Autor: komory

Absolutely not important

Skomentuj

