27 kwietnia – kanonizacja Papieża Jana Pawła II, papieża Miłosierdzia Bożego …

milosierny_z_JPII

 

   Tekst Nowenny do Miłosierdzia Bożego do druku 

Pragnę, abyś przez te dziewięć dni sprowadzała dusze do zdroju mojego
miłosierdzia, by zaczerpnęły siły i ochłody, i wszelkiej łaski, jakiej
potrzebują na trudy życia, a w szczególności w godzinie śmierci. W
każdym dniu przyprowadzisz do serca mego odmienną grupę dusz i
zanurzysz je w tym morzu miłosierdzia mojego. A ja te wszystkie dusze
wprowadzę w dom Ojca mojego. Czynić to będziesz w tym i przyszłym życiu.

I nie odmówię żadnej duszy niczego, którą wprowadzisz do źródła
miłosierdzia mojego. W każdym dniu prosić będziesz Ojca mojego przez
gorzką mękę moją o łaski dla tych dusz.

Autor: komory

Absolutely not important

Skomentuj

