dla perfekcjonistów i autokratów …

„Koncentracja na sobie to moje „ja” w centrum – czyli ja ponad wszystko; to przekonanie, że to, co robię, jest najdoskonalsze albo że wiem coś najlepiej czy też jako pierwszy. To przeświadczenie, że nie ma ważniejszej osoby, ważniejszych spraw niż te, które sam uważam za najważniejsze. To mówienie – często w emocjach – że przecież mnie też się coś od życia należy; odmienianie słowa „ja” przez wszystkie przypadki – i wtedy na myślenie o innej osobie nie ma już miejsca. To pokusa i zarazem choroba naszego wieku.”

więcej TUTAJ – „Pokusa koncentracji na sobie

Autor: komory

Absolutely not important

Skomentuj

