Nowenna Pompejańska

  • Pomp2+ W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
  • Wierzę w Boga …
  • Ojcze nasz …
  • Zdrowaś Maryjo …
  • Chwała Ojcu …
  • Tajemnice Radosne
    • Zwiastowanie N.M.P.
    • Nawiedzenie św. Elżbiety
    • Narodzenie w Betlejem
    • Ofiarowanie Pana Jezusa w świątyni
    • Odnalezienie Pana Jezusa
  • Tajemnice Światła
    • Chrzest Jezusa w Jordanie
    • Cud w Kanie Galilejskiej
    • Nauczanie i nawoływanie do nawrócenia
    • Przemienienie na górze Tabor
    • Rozmnożenie chleba i ustanowienie Eucharystii
  • Tajemnice Bolesne
    • Modlitwa w Ogrójcu
    • Pojmanie i Ubiczowanie
    • Ukoronowanie cierniem
    • Droga Krzyżowa
    • Ukrzyżowanie i Śmierć
  • Tajemnice Chwalebne
    • Zmartwychwstanie
    • Wniebowstąpienie
    • Zesłanie Ducha Świętego
    • Wniebowzięcie
    • Ukoronowanie N.M.P. na Królową Nieba i ziemi
  • Po Różańcu przez pierwsze 27 dni nowenny – część błagalna

Pomnij o miłosierna Panno Różańcowa z Pompejów, jako nigdy jeszcze nie słyszano, aby ktokolwiek z czcicieli Twoich, z Różańcem Twoim, pomocy Twojej wzywający, miał być przez Ciebie opuszczony. Ach, nie gardź prośbą moją, o Matko Słowa Przedwiecznego, ale przez święty Twój różaniec i przez upodobanie, jakie okazujesz dla Twojej świątyni w Pompejach wysłuchaj mnie dobrotliwie. Amen.

  • Po Różańcu przez drugie 27 dni nowenny – część dziękczynna

Cóż Ci dać mogę, o Królowo pełna miłości? Moje całe życie poświęcam Tobie. Ile mi sił starczy, będę rozszerzać cześć Twoją, o Dziewico Różańca Świętego z Pompejów, bo gdy Twojej pomocy wezwałem, nawiedziła mnie łaska Boża. Wszędzie będę opowiadać o miłosierdziu, które mi wyświadczyłaś. O ile zdołam będę rozszerzać nabożeństwo do Różańca Świętego, wszystkim głosić będę, jak dobrotliwie obeszłaś się ze mną, aby i niegodni, tak jak i ja, grzesznicy, z zaufaniem do Ciebie się udawali. O, gdyby cały świat wiedział jak jesteś dobra, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen.

  • Pod Twoją obronę …
  • Królowo Różańca świętego, módl się za nami!” x 3

Autor: komory

Absolutely not important

Skomentuj

