NOWENNA ZAUFANIA – Sługi Bożego ks. Dolindo Ruotolo (zm. 1970)

Wielu mówi, że jestem katastrofistą, Jeremiaszem głoszącym kataklizmy, zwiastunem apokalipsy i czarnowidzem. Być może, ale jeśli tak spokojnie rozejrzeć się wokół, to … sypie się świat dookoła nas … A wtedy może trzeba uznać zasadność jednego z wezwań z Modlitwy Pańskiej? „Bądź wola Twoja, jako w niebie taki na ziemi

NOWENNA ZAUFANIA – Sługi Bożego ks. Dolindo Ruotolo (zm. 1970)


Dzień 1

Dlaczego mylicie się, martwiąc się? Zostawcie Mnie opiekę nad waszymi sprawami, a wszystko się ułoży. Zaprawdę mówię wam, że każdy akt prawdziwego, ślepego i całkowitego poddania się Mnie wywołuje pożądany przez was skutek i rozwiązuje wszystkie trudne sytuacje.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!


Dzień 2

Poddanie się Mnie nie oznacza niepokoju, lęku czy utraty nadziei, ani ofiarowania Mi zmartwionej modlitwy, prosząc Mnie, abym poszedł za tobą i zamienił twoje zmartwienie w modlitwę. Jest przeciw temu poddaniu się, głęboko, przeciw, aby się martwić, denerwować i pragnąć myśleć o konsekwencjach czegokolwiek. To jest jak zakłopotanie, jakie odczuwają dzieci, gdy proszą matkę, aby zajęła się ich potrzebami, a następnie starają się o nie zadbać, aby ich dziecinne wysiłki przeszkadzały matce. Poddanie się oznacza spokojne zamknięcie oczu duszy, odwrócenie się od myśli ucisku i oddanie się w Mojej opiece, abym tylko ja działał, mówiąc: „Ty się tym zajmij”.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!


Dzień 3

Ileż rzeczy robię, kiedy dusza w tak wielkiej potrzebie duchowej i materialnej zwraca się do Mnie, patrzy na Mnie i mówi do Mnie; „Ty się tym zajmij”, potem zamyka oczy i odpoczywa. W bólu modlisz się, abym działał, ale abym działał tak, jak chcesz. Nie zwracacie się do Mnie, zamiast tego chcecie, abym zastosował wasze pomysły. Nie jesteście chorymi ludźmi, którzy proszą lekarza, aby was wyleczył, ale raczej chorymi ludźmi, którzy mówią lekarzowi, jak to zrobić. Nie postępuj więc w ten sposób, ale módl się tak, jak cię nauczyłem w naszym Ojcu: „Święć się Imię Twoje”, to znaczy bądź uwielbiony w mojej potrzebie. „Przyjdź królestwo Twoje”, to znaczy niech wszystko, co jest w nas i na świecie, będzie zgodne z Twoim królestwem. „Bądź wola Twoja na Ziemi tak, jak w Niebie”, to znaczy w naszej potrzebie zdecyduj, jak uznasz za stosowne dla naszego doczesnego i wiecznego życia. Jeśli powiesz Mi prawdziwie: „Bądź wola Twoja”, co jest tym samym, co powiedzenie: „Ty zatroszcz się o to”, będę interweniował z całą Swoją wszechmocą i rozwiążę najtrudniejsze sytuacje.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!


Dzień 4

Widzisz, że zło rośnie zamiast słabnąć? Nie martw się. Zamknij oczy i mów do Mnie z wiarą: „Bądź wola Twoja, Ty się tym zajmij”. Mówię Ci, że się tym zajmę i będę interweniował jak lekarz i dokonam cudów, kiedy będą potrzebne. Gdy widzisz, że stan chorego się pogarsza? Nie denerwuj się, ale zamknij oczy i powiedz „Zaopiekuj się tym”. Mówię ci, że zajmę się tym i że nie ma lekarstwa potężniejszego niż Moja interwencja pełna miłości. Na moją miłość obiecuję ci to.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!


Dzień 5

A kiedy będę musiał poprowadzić cię ścieżką inną niż ta, którą widzisz, przygotuję cię; Będę cię nosił w Moich ramionach; Pozwolę Ci znaleźć się, jak dzieci, które zasnęły w ramionach matki, po drugiej stronie rzeki. To, co cię niepokoi i bardzo cię rani, to twój rozsądek, twoje myśli i zmartwienia oraz twoje pragnienie za wszelką cenę radzenia sobie z tym, co cię dręczy.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!


Dzień 6

Nie możesz spać; chcesz wszystko osądzać, wszystko kierować i wszystko widzieć i poddajesz się sile ludzkiej, albo gorzej — samym ludziom, ufając w ich interwencję — to przeszkadza Moim słowom i moim poglądom. Och, jak bardzo pragnę od ciebie tego poddania się, aby ci pomóc; i jak ja cierpię, kiedy widzę cię tak wzburzonym! Szatan stara się zrobić dokładnie to: poruszyć was i usunąć was spod Mojej ochrony i wrzucić w paszczę ludzkiej inicjatywy. Ufajcie więc tylko Mnie, odpocznijcie we Mnie, we wszystkim poddawajcie się Mi.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!


Dzień 7

Dokonuję cudów proporcjonalnie do waszego całkowitego poddania się Mnie i do tego, że nie myślicie o sobie. Zasiej skarby łask, gdy jesteś w najgłębszej nędzy. Żaden rozsądny człowiek, żaden myśliciel nigdy nie dokonywał cudów, nawet wśród świętych. Czyni Boże dzieła, kto poddaje się Bogu. Więc nie myśl o tym więcej, ponieważ twój umysł jest bystry, a dla ciebie bardzo trudno jest dostrzec zło i zaufać Mi, i nie myśleć o sobie. Róbcie to we wszystkich swoich potrzeb, róbcie to wszyscy, a zobaczycie wielkie, nieustanne, ciche cuda. Zajmę się rzeczami, obiecuję ci to.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!


Dzień 8

Zamknij oczy i daj się ponieść płynącemu prądowi Mojej łaski. Zamknij oczy i nie myśl o teraźniejszości, odwracając myśli od przyszłości, tak jak od pokusy. Odpocznij we Mnie, wierząc w Moją dobroć, a obiecuję ci przez Moją miłość, że jeśli powiesz „Zatroszcz się o to”, ja będę zajmę się tym wszystkim; Pocieszę cię, wyzwolę i poprowadzę.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!


Dzień 9

Módlcie się zawsze w gotowości do poddania się, a otrzymacie z tego wielki pokój i wielkie nagrody, nawet wtedy, gdy daję wam łaskę ofiary, skruchy i miłości. Więc jakie znaczenie ma cierpienie? Wydaje ci się to niemożliwe? Zamknij oczy i powiedz z całej duszy: „Jezu, zajmij się tym”. Nie bój się, zajmę się sprawami, a Ty pobłogosławisz Moje imię upokarzając się. Tysiąc modlitw nie może równać się jednemu aktowi poddania się, pamiętaj o tym dobrze. Nie ma bardziej skutecznej nowenny niż ta.

 O Jezu oddaję się Tobie, zatroszcz się o wszystko!

Wielu mówi.pdf

Autor: komory

Absolutely not important

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.